Sürükleyiciliği, akıcılığı tartışılmaz fakat son üç sayfasını yırtıp atın okumayın derim. Sonu beni fazlasıyla üzdü.
-spoiler içerir-
Kitaba gelince; birbirinden çok farklı iki arkadaşın ilişkisini aralarında bağın kuvvetini ele alıyor. Ara ara ırkçılık, cinsiyetçilik gibi toplumsal sorunlara da değiniyor yazarımız. İnsanın merhametinin de sınırı varmış ve hep en sevdiklerinden yaralanırmış. Ah George! çıkarsızca iyi sabrettin fakat o son vuruşu yapmayacaktın...
İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün.