Yorum yapmak o kadar zor ki…
Dramı, yokluğu ve çocuk saflığınını iliklerime kadar hissettim. İnsan kaderini; doğduğu evi, mahallesi, şehri ve ülkesi hamur gibi yoğuruyor. Bir çocuğun gözünden dünyayı ve dünyalıları algılama seminerini nihayete erdirdim.
Edebi dili sade, etkileyici ve şiirsel..
Kısa bir kitaba, minnacık bir çocuğun kocaman kalbi sığmış…
“… Hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik. Hepimiz büyüktük, büyük ve hüzünlü…”
Sevgili Zeze ve Zezecikler, belki bir gün hepimiz güzel ve tatlı bir dünyaya uyanırız. Sevgiyle kal çocuk…