zoziii

zoziii
@zoziiiii
"Karanlık, ışıktan korkmuş ve mutsuz. Sessizlik karanlıkla dost olmuş. Karanlık ve sessizlik korkularla donanmış."
Sayfa 214
1000k
Reklam
"Doğuruyorlar, sokaklarda büyüyorlar, on iki yaşında çalışmaya başlıyorlar, güzelleşip cinsel isteklerininin uyandığı kısa bir gelişme çağının ardından yirmisinde evleniyorlar, otuzunda orta yaşlı insanlar olup çıkıyorlar. Altmışına geldiklerinde de ölüp gidiyorlardı"
Sayfa 8
Alıntı
-hayatta üç yanlışım oldu Olric. -ne gibi efendim? -tanımadım, inandım güvendim. Ama bir doğrum oldu. -o nedir efendim? -SEVDİM Olriç. -fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğru götürür.
"Belki de kırgınlığım kendime."
Şiir
Reklam