"Doğuruyorlar, sokaklarda büyüyorlar, on iki yaşında çalışmaya başlıyorlar, güzelleşip cinsel isteklerininin uyandığı kısa bir gelişme çağının ardından yirmisinde evleniyorlar, otuzunda orta yaşlı insanlar olup çıkıyorlar. Altmışına geldiklerinde de ölüp gidiyorlardı"
-hayatta üç yanlışım oldu Olric.
-ne gibi efendim?
-tanımadım, inandım güvendim. Ama bir doğrum oldu.
-o nedir efendim?
-SEVDİM Olriç.
-fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğru götürür.