benim için fazla anlamsızdı. herhalde uzun süre önce okuduğumdan olmalı, tekrar okumayı deneyeceğim. kitabın özünü her ne kadar düşünsem de yadsıyamadım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1.kitabı>> her ne kadar olsa da serinin 2.kitabı. izmirin acısını üstünden atacakken nasıl geri geldiğini, kaybettiklerini tekrar bulduğunu ve karantina karakteri zeynoyla arada karşılaştıkları bir şaheser. konu az ama yazar biraz uzattığından dolayı yine de çok sıkmadı beni.
aşşırı soft verdiği vibe'ıyla kendisi best wattpad kitabımdır. yazarını da kitaplarını da ayrı ayrı severim. (gerçi enkaz altındakiler final yapınca derin bir soluk alıcam da neyse konumuz o değil.) egenin incisinin egesine kavuşmasını, internetin nadiren de olsa böyle tatlı aşklar oluşturabileceğini anlatıyor.
SPOİLER
SPOİLER
SPOİLER
.
.
.
hasanın o pisliklerin zorbalığına ve tec*vüzüne maruz kaldığı her sayfada ağladığım kitap. etkisinden çıkabilene helal olsun cidden. diğer dram vb kitaplarında en azından kendimi gerçek değil diye avutabilirken bu kitaptaki her bir satırın yaşandığını ve hala yaşanıyor olduğunu bilmek çok üzücü. filmide sizde benzer bir etkiyi bırakacaktır. sırf hazara olduğu için böyle iğrenç bir zulme katlanan hasan, islam adı altında öldürülen binlerce,on binlerce kişi... emir de evet yetişkinliğinde iyi biri olduğunu görüyoruz ama çocukluğunda bencil, kıskanç ve korkak biri olduğu çok bariz? hasana ne olduğunu görüp tek kelime etmemesi, onu savunamaması, babası hasanın adını ağzına alıyor diye onu hırsızlıkla suçlayıp hala iyi biri ama sadece çekingen bla bla falan gibisinden asla söylemem. en azından hasanın oğlunu alması iyi oldu. bıraksaydı fena söverdim.
kesinlikle idolüm olan jazz ve hikayenin çılgın ukraynalı (?) bilim adamı babyface kelvin reis. çok sevdiğim bir kitap ama! bazı yerlerinde çok sıkmış ve birden bire başka konuya geçmesi kafamı biraz karıştırdı. Umarım NASA'da elindeki imkanları adam akıllı kullanıp artemis gibi bir yer inşa edebilir. Sanırım ilk müracat edenlerden biri yazar andy weir olurdu :D