Ya İmam...
Selamullah alel Hüseyn ve alâ âlihi ve la'netullahi alâ kâtili'l-Hüseyn ve âlihi. (Allah'ın selamı Hüseyin'in ve onun ehlibeytinin üzerine olsun; Allah'ın laneti de Hüseyin'in katili ve (onun zulmüne destek veren) ailesi/taraftarları üzerine olsun.")
1000Kitap
Tehlikeli sözler
(Allah'a Hitaben) 1-)Allahım bizi de gör artık. 2- Burası Allahın unuttuğu yer. 3-Allah yazdı ise bozsun. 4- Allah gelse bile seni elimden alamaz. 5-Allah özenmiş de yaratmış. (Özenmek acizliktir. Allah aciz değildir. "Ol" der "olur". 6- Allah bizi unuttu. (unutmak fanilerin işidir) 7-Bu işte bir Allah'a birde sana güveniyorum, demek, (Güven hususunda Allah ile o kimseyi ortak kılmak demektir) 8- Önce Allah'a sonra sana emanet ediyorum, demek. *(Emniyet hususunda Allah ile kimseyi ortak kılmak demektir) 9- Yukarıda Allah var demek. (Allah yukarıda, aşağıda, ileride, geride değildir, mekandan münezzehtir). KADERLE İLGİLİ TEHLİKELİ SÖZLER; *1- Kader utansın. *2- Böyle kadere lânet olsun. *3- Kaderi kötüymüş. *4- Kaderin oyunu *5- Kadersizim *6- Kaderim kader değilmiş *7- Alnına kara yazı yazılmış İNSANLARIN BİRBİRİNE SARFETTİĞİ TEHLİKELİ SÖZLER; *1- Seninle cennete bile girmem *2- Cehenneme kadar yolun var *3- Yüzünü gören cennetlik *4- "Allah belanı versin" demek
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Aşk bir bakakalma hâlidir. Sonsuz bir şaşkınlık hâli... Soğuk bir aralık sabahında, uyanır uyanmaz üzerinde ince pijamalarınla bahçeye çıkıp üşümenin ötesinde bir titreme hâlidir. Aşk, bütün gün oyun oynayıp öğle uykusu için annenizin sizi serin bir odada, yün yorganın altına sokup alnınıza bir öpücük kondurmasının ardından, odadan çıkar çıkmaz ve kapıyı kapatır kapatmaz, uyku ile karışmış bir uyanıklık hâlidir. Aşk, insanın fabrika ayarıdır. Odanın serinliği, yorganın yoğunlaşmakta olan sıcaklığına yerini bırakırken farkına vardığın bedenindeki huzur, kalbindeki güven hâlidir. Aşk, onun sesi, onun kokusu, onun varlığı, senin bunları yaşamaktan duyduğun ayrıcalık hâlidir. Aşk, maddenin koklaşma hâlidir." ✨️ "Hangi inanç sistemi ayıracaktı onu bu pisliğin ayak yolundan? Etrafında birçok safsatacı, onurlu bir yaşamdan bahsederken, görünen o ki kendi tahlillerini pek de iyi yapamıyorlardı. Devlet arazilerini satın alıp, imara açılması için avanta dağıtıp, elli yüz katı rant kazananlarla mücadele etmişti mesleğinin ilk yıllarında. Hatta o kadar komik paralara kamu arazilerini, halkın malını yağmalanlarla yüz göz olmuştu ki her geçen gün içi hınçla dolmuştu. Fabrikatör bozması, mafya olamayacak kadar korkak, basiretsiz bir yüzdecinin yaptığı usulsüzlükleri deşifre etmek için gecesini gündüzüne katmıştı ki iş yüksek mevkilere kadar gitmişti. Muhatap olduğu kişilerin elinin kolunun nasıl bağlandığını görünce, içinde bulunduğu durumun acziyetini hemen kavramıştı. Bir yol seçmeliydi ya öğrencilik yılları gibi direnecekti ya da zalimin zulmüne susup, kendi yoluna devam edecekti."
Zizêk
En büyük korkumuz büyük öteki'nin bizi izlemesi değil, aslında onun 'görmüyor' olmasıdır. Kaosun ortasında bir 'plan' olduğuna inanmak isteriz çünkü 'kimsenin ne yaptığını bilmediği' bir dünya, cehennemin ta kendisidir. İnsanlar bir tiranın zulmüne katlanabilirler ama evrenin o mutlak ve anlamsız sessizliğine asla tahammül edemezler....
Nefî
Âşıka ta’n etmek olmaz mübtelâdır n’eylesin Âdeme mihr ü mahabbet bir belâdır n’eylesin Gönlü dilberden kesilmezse acep mi âşıkın Gamzesiyle tâ ezelden âşinâdır n’eylesin N’ola ta’yin etse zabt-ı mülk-i hüsnü gamzeye Zülfü bir âşüfte-i ser-der-hevâdır n’eylesin Zülfüne kalsa perîşân eylemezdi dilleri Anı da tahrîk eden bâd-ı sabâdır n’eylesin N’ola olsa muztarib hâl-i dil-i uşşâkdan Sînesi âyîne-i âlem-nümâdır n’eylesin Olmasa Nef’î n’ola dil-beste zülf-i dilbere Tab’-ı şûhu dâma düşmez bir Hümâdır n’eylesin
-Bir Bozkurt Yalnızlığı
Çakallara verecek canım yok benim, Şu yalan dünyada alacaksa canımı kurtlar alsın, Bugünleri de yaşadık ya ömrümü yedi koca dünya, Hissemize düşen yine bir kurt yalnızlığıymış. Namerde geçit vermedik evelallah, Çakallara kalırsa canım dert üstüne dert kalır, Bir canım var, onu da alacaksa kurtlar alsın, Geçmem namert köprüsünden, geçersem kurtlarla geçerim. Eğmedim şu boynumu zalimin zulmüne, Yaralı da olsam geçtim köşeme bir kurt misali, Siz topunuz, ben tek yüreğim; yeter size, Delikanlılıkta yazmaz çakala yem olmam, Kapacaksa bedenimi kurtlara yem olsun delikanlıca. -turna 16.06.2026
Şiir