ceylin

ceylin
@007ceylin
Eylül’dü
"...En çok sesini aradım. Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ. Gözlerini sildi zaman.. Dedim ya… Eylül’dü. Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin."
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ağlarım aklıma geldikçe gülüştüklerimiz"
Sayfa 307·Kitabı okudu
Şiir
Biz göz yaşımızı gizleyen insanlarız Biz kahkahamızı da gizleriz Biz koşuyu kaybettikten sonra da koşan atlarız
Sayfa 97·Kitabı okudu
Yarınlar güzel olacak demişlerdi Daha ne kadar yatıp kalkacağız
1000Kitap
"Koşarken bir anda düşüp ölmeli insan, farkında bile olmadan."
1000Kitap