AKIN T

AKIN T
@109_1
Kadın olmak kafayı 45 derecelik açıyla eğip dudak büzerek poz vermek midir ? Yüzlerce lira sayarak alınan çantayı narince tutulmuş bileklerde taşımak mıdır ? Güzel görünmek için türlü türlü çabaların içine girmek midir ? İyi bir kek yapmak ya da güzel bir masa hazırlayıp onu hamarat kız görüntüsüyle paylaşmak mıdır ? Özgüveni sosyal mecrada alınan beğenilerle, sokakta dönüp bakanlarla ölçmek midir ? Tüm bunları yaparak hayatının erkeğini kazanmayı umut etmek midir ? •alıntı
Felsefe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendini bulmak, başkalarının seninle ilgili ne düşündüklerinden kurtulmaktır." Nietzsche
Felsefe
Hayaller gerçeklerden daha değerli oluyor benim için.