Bazı şeyler vardır canımızı sıkar . Bu neden böyle Böyle şeyleri dünyadan kaldırmalı deriz. Bazı şeyler de mevcut değildir. İçimizden, bunların olmasını ister, hatta bu uğurda çalışırız. İkisi de saçma ve faydasızdır. İnsan dediğin mahluk hiçbir şeyi değiştiremez.
Hayat, birbirinden ayırdıklarını, kısa bir müddet için tekrar yaklaştırır gibi olsa bile, uzun zaman yan yana bırakmıyordu. Geçen günleri bir daha geri getirmek mümkün değildi ve sadece hatıralar, iki insanı birbirine bağlayacak kadar kuvvetli değildi.
Asla beraber olamayacağız
Aynı evi aynı teni paylaşamayacağız
Aynı masada oturmayacağız
Hatta aynı şehirde bile oturmayacağız
Belki bir gün son kez görüşeceğiz ikimiz de bunun son olduğundan habersiz
Son kez el ele gezeceğiz belki de son kez söyleyeceğiz; birbirimizi sevdiğimizi...
Yine beraber planlar yapıp tutamayacağımız
Son sözleri vereceğiz birbirimize
Ve elbette yollarımız yine ayrılacak bir gün
Sonra aramıza şehirler girecek
Hiç karşılaşmayacağız
Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek
Sonra da belki birimiz öleceğiz diğerimiz hiç bilmeyecek.