Beste

Beste
@1beeste
Yaratılışın güzelliği, onun düzenindeki kusursuzluk karşısında büyülenirim, Rabbim' in en güzel eseri olan insanın, onun bilgiye aç beyninin, aşka aç gönlünün, uyanmış veya tatmin edilmiş tüm duygularının karşısında hayranlığa kapılırım.
Sayfa 25·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Var mı dünyada günah işlemeyen, söyle; Yaşanır mı hiç günah işlemeden, söyle; Bana kötü deyip kötülük edeceksen, Yüce Tanrı, ne farkın kalır benden, söyle.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Düşünce
Düşlerde gel bana, gel ki verebileyim, Kalbine karşı atan kalbimi, nefesine karışan nefesimi: Alçak sesle konuş, omzuma yaslan, Çok uzun zaman önceki gibi sevgilim, çok uzun zaman...
Edebiyat
Bir an her şey yolunda gidiyor, hayat güzelleşiyor ve hiçbir şeye ihtiyaç duymuyor, sonra bir anda uzaklaşmak için can atıyor, allak bullak, darmaduman oluyordum.
Edebiyat
Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi. Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı. İnsanın isteği dozunda olmalıydı.
Edebiyat