Nazlı

Nazlı
@1berceste_
Hayatın çiçekleri döküldü, sade dikenleri kaldı (Obolomov)
Ethem
Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar. Yalan. Neşe kolonya gibi bir şey. Dökünüyorsun, o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan, elinden, üzerinden. Kasvet öyle değil ama, zamk gibi, bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.
Sayfa 123·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ethem
Benim kendime hayrım yok anlatabildim mi?
Sayfa 123·Kitabı okudu
Ethem
Hayattasınız. Ben de hayattayım ama yaşıyor muyum bilmem. Ağız dolusu gülmedim bir kere
Sayfa 121·Kitabı okudu
Ethem
Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da... Hiçbir yere ait hissedemiyorum kendimi. Hiçbir eve, hiçbir aileye, hiçbir topluluğa...
Sayfa 120·Kitabı okudu

Nazlı

, bir kitap okudu
8/10
·200 syf.·
4 günde okudu
·
2024 37. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
7.8/10 · 1.838 okunma