birdem

birdem
@1demm
“Yaşadılar ve attılar zarlarını. Oyundan çok şey kazanılacak, ama yitireceğiz zarların en hasını.”
Sayfa 33·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Epikuros da "Ölüm bizi ilgilendirmez" diyordu. "Var olduğumuz sürece ölüm ortada yoktur; ölüm geldiği anda da biz artık yokuz." (Bu açıdan bakarsak, kimse kendi ölümünden dolayı acı çekmez.)
Sayfa 153·Kitabı okudu
Bunca yıl böyle olmuştu, onlar ne zaman, neye gülüyorsa ben de gülüyordum. Anlamama, komik ve eğlenceli bulmama, eğlenmeme gerek yoktu. Gülümsüyordum.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Şunu anlayın ki, asıl korkunç olan artık köpek kalbi değil, insan kalbi taşıması... Hem de doğada var olanlar arasında en rezilini...