“Bir ilişkiyi sürdürmenin birçok sebebi vardır,” dedim. “Yalnız kalma korkusu. Hayatın düzenini bozma korkusu. Eline daha iyisi geçeceğini bilemediğinden elindekiyle yetinme kararı. Ya da erkeğin değişmeyeceğini bilsen de işlerin düzeleceğine olan, akla mantığa sığmayan inanç.”
insanlar, aşkın sürekli var olacağını sanırlar, tıpkı bedenlerinin sürekli var olacağını sandıkları gibi. Aşkla ilgili en güzel şeyin, şimdiki zamandaki varlığı olduğunu fark etmezler. Bir kere buna sahip olduysanız, hayatınıza fazladan değer katar. Fakat varlığını sürekli hissedemiyorsanız, elinizde sizi destekleyecek sadece temeli kalır.