"Her şey tamam olsun, kendimi pek yalnız hissetmeyeyim diye, benim için artık, idam günümde bir sürü seyirci bulunmasını ve beni nefret çığlıklarıyla karşılamalarını dilemekten başka bir şey kalmıyordu."
İki şehrin içinde iki adam geziyor, aslında ne istedikleri onlarda saklı.
İki şehirde iki adam!
Birisi öfkesini saklayarak girdi bu şehre.
İki şehirde iki adam.
Öbürü umudunu saklayarak girdi bu şehre.
İki adamın düşünceleri saklı, hedefleri de.
İki adam aynı dünyaya iki farklı kapıdan girerler.
Biri en yukarıdan, diğeri en aşağıdan.
İkisinin de istediği şey aynı.