Yalan söyleyemem sıfır kitap alıyorum ama bazen eski nadir basım kitap köşem var birkac ikinci el de bunlarin dışında var.
Aslında 2.el kullanımı maddi açıdan daha iyi ama şöyle bir problem var
Bazen gerçekten kondisyon olarak iyi geliyor
Ama bazen kitap bayağı bir kötü kullanılmış burada kötü kullanım doğal yıpranması değil sayfa sararması değil, terlik izi sayfada ne arar ki ya da kahve içip döktün en az üç sayfa da bu var
Bu kitabı ben kitaplığıma koymam
Ama bana getirirsin bir 80ler kitabı 70ler neyse yıpranmış eskidir ama kendi kendine yıpranık kendini zamana bırakmış kirli değil çöp değil
Öyleyse okurum ve kitaplıkta eskiler köşesine gelir yani
Yaptığın işin hakkını vermelisin bence
Ne olursan ol terzi ol ister doktor olun
Haksız mıyım