-Her ne kadar bambaşka konusu olan bir kitap olsa bile okurken çok sıkıldığım bir kitap. Normalde kitaba iyice adapta olmak için 1 kitap okuyan ben, bu kitabın 1 ayda zor biteceğini anlayıp aynı anda 4 kitap okumaya başladım. Yine de "Cahillik güçtür." Yazarın bunları yazarken çok derin düşündüğü belli. Öylesine seçilmiş kelimeler olmaksızın hepsini özenle seçmiş gibi. Umarım kitabın ortaları güzel olmaya başlar yoksa yarı da bırakacağım ya da 2021'e bitiririm gibime geliyor... Yorumum bu kadardı