📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok kolay 10 puan vermediğim kitap dünyasında elimi ayağımı titreten ve kesinlikle gaipten haber almışçasına bugünleri bilmiş bu adam dediğim eser için övecek kelime bulamamaktayım. Kesinlikle temin edin ve okuyun diyorum çünkü nasıl yani yaa diyeceğinize eminim. Çok fazla spoiler vermeden
İyi okumalar. Kızıl VebaJack London
Sabahattin ali nin diğer kitaplarını okuyan birisi olarak ağzımda tadı kaldı ne bileyim eksik geldi bir yerde hikayeler. Farklı ortamlarda biriken öykülerin derlendiği 30 lu yılların sonuna doğru fakir yurdumun köşelerini yine bize itinayla tanıtan yazarımızın sonunda Almanya macerasını da eklemesi okurda o zamanki ülkeler arasındaki refah farkını hissettirmesi bakımından yerinde bir hareket olmuş. Çağdaşları arasında en rahat okunan yazardır benim açımdan. Akıcılığı ve bizden anlatımıyla beni kendine her zaman çekmiştir.
İyi okumalar. SesSabahattin Ali
Artık bu tarz kitapları çok okuduğumdan mıdır bilinmez bana sıradan geldi biraz. Kalemi kuvvetli ve olay anlatışı akıcı olsa da o dönem koşullarını bize gösterse de halayıkları çerkezleri daha önce okumuştum. Sade bir esirin öyküsü değil aslında, devrinin yazarları gibi bir çeşit uyanışın ayak sesleriymiş meğersem bu kitaplar. Hatta dönem itibariyle gazetelerde yayınlanmışlar. Atatürk devrimlerinin kökünde toplumun üst tabakasındaki uyanış belli ki tesirli olmuş. Dönem itibariyle de nedenler sorulmaya uluslar arası iletişim artmaya başladıkça bu tarz öyküler de kıymetlenmiş. Özetle seriyi tamamlamak adına
İyi okumalar. SergüzeştSamipaşazade Sezai