"Wê bajar têkevin navbera me, Em ê qet rastîhev neyên bi tesadufan jî em ê negihêjin hevdû, paşê ji me yek wê bimire Yê din qet wê nizanibe..."
Nazım Hikmet Ran
Ne kadar çok üzülüyorum bazen🥲
Okulların online olması ve köyde yaşamın 5.ayındayım şu an. Sadece bir kitap okumuşum oda tatilde ilk başladığım kitap, hatta yarım yamalak da oldu denebilir. Ve evet kitap hedefim 50... Hayvan bakımı, hasat zamanı, o zamanı bu zamanı derken zar zor kitap okumak ve bunun için vicdan azabı çekmek 🥲 umarım artık işler azalır. En son "sataram köyü ha" diye meydana çıkacağım az kaldı 😐😂