Yaşam sevinci yüksek, gelecekten umutlu, herkes kadar mutlu, herkes kadar kusurlu birisiyim..
Bir de şuna inanıyorum..
Çiçekleri koparmadan,
Kuşları kafese koymadan
İnsanları değiştirmeden..
Sevmek lazım, çok sevmek lazım..
"Düşen bir yaprağa bağladım hayatımı
Olsun artık diyorum ne olacaksa
Paralı asker miyim neyim ben
Ekleyip duruyorum sabahları akşama
Ve kendimi arıyorum meşgul çalıyor
Gerçi söylenmez böyle şeyler uluorta
Aşk diyor başka bir şey demiyor kalbim
Nasıl bir dostluk ki bu, hem kadim
Hem de mayhoş elma tadında.
Kendimi de koysam ayağımın altına
Yine de yetişemiyorum ey aşk,
Omzunun hizasına.
Çünkü bende birikiyor her şeyin tortusu
Ayağını kaldırıyor dünya, konuşurken benimle.
Budanan oğullar gibiyim sessiz ve narin
Nereye konsam geri sayım başlıyor
Kurcalıyor beni bir çırağın elleri
Ah, un ufak olsam ve desem ki
Ağzın tat görmesin hayat
Kandırdın beni.
Sorma,
Elim kırılsın bir daha
Dokunursam güneşe.
Kıl payı kaçırılmış bir şeyin
Bıraktığı ardında
Neyse oyum ben.
Yaralı serçe, benim için dua et: