Agresif Limon

Agresif Limon
@AgresifBiLimon
There is no place like home.
Sayfa 30
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Düşünüyorum. Düşünme işte!”
Sayfa 107·Kitabı okudu
“İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli yüce anlamlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın, can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin ‘ölmüş’ olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum(…) Hayatımıza, varoluşumuza yüklediğimiz hiçbir kavramla bağdaşmıyor. Sahiden her şey saçma mı, hayatın bir anlamı yok mu? Bence öyle! Yok, hiçbir şey yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.”
Sayfa 13·Kitabı okudu
“Ne de olsa dünyaya gördüklerimizin sorumluluğuyla bakıyorduk. Her bakış dünyaya gördüklerini bir biçimde iade etmekti aynı zamanda. Bir süredir dünyayla göz göze gelmekten çekinen Akhbar’ın gözleri yanıyordu.”
Sayfa 81·Kitabı okudu
“Zira büyük ve güzel şeylerde, Teşebbüs etmiş olmak yeterlidir.”
Sayfa 7·Kitabı okudu