Herşey büyük bir yalandan ibaret!!!
Halâ umutlumuyuz bilmiyorum ne yaşıyoruz biz. Büyük bir pişmanlık mı. Çok güzel bir roman okuması çok güzel ama bi okadarda yorucu.
Eyvallahı okuyana kadar kitaplarla pek alakam yoktu heleki hayatımı değiştireceğine ihtimal vermezdim herşey eyvallah ile başladı ne çok hata yapmışım kendimden özür dilerim herşeye eyvallah diyorum Hikmet Anıl Öztekin