"Huzur demek gürültüsüz, tehlikesiz, sakin, güvenli bir yerin tadını çıkarmak değildir. Huzur dünyanın bütün gürültü patırtısının ortasında bile yüreğinin kendi sükunetini bulması ve korumasıdır. Huzur, tartışmasız olarak tam da budur."
Ne kadar çabalasam da bana acı veren sırrı onlara bir türlü açamıyorum. Tek başıma acı çekiyor, geceleri ıstırap içinde kıvranıyorum. Ne olursa olsun onlara güvenmeyi başaramıyorum. Onlara güvenip içimi açarsam aksine bunun korkunç kötü sonuçlar doğuracağını hissediyor, son zamanlarda onlarla karşılaşmamak için adeta kaçıyorum. Onlarla yüzleștiğim anlarda hiçbir şey söyleyemez oluyorum. Kötü insanlar olduklarından değil. Benim için endişeleniyorlar. Bunu biliyorum. Belki de beni yürekten seviyorlardır.