kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
"İyi ki geldin! yüreğimin zarif acısı.."
Reklam
Seni görmek gibi bir kaygım var. Görsem sevgimden öleceğim, Görmesem hasretinden.
Kuru ve sabit gözlerin arkasında nasıl bir ateşin yandığını; yavaşça kalkıp inen göğsün içinde nelerin kaynadığı bilinmediği için insan, mütemadi bir ürkeklik ve tereddüt içinde üzülür.
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları, sokaktakilerden daha çok sevdim
Haydi seninle saklambaç oynayalım. Yüreğime saklanırsan eğer, seni bulmak zor olmaz. Ancak kendi kabuğunun ardına gizlenirsen, seni bulmaya çalışmak bir işe yaramaz
Reklam