kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum...`
Reklam
Ukrayna
Bundan daha kötüsü olamaz. Savaştan daha kötü bir şey yoktur, yeryüzünde.
Gündem
Anlaşılmayan ruhlara deli demek adettir.
Çoçukların öldüğü hiç bir dava haklı değildir..
Savaşa Hayır
Her insanın kalbini ısıtan bir ses tonu vardır.
Reklam