kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
Bir kusurum vardır: Sahte olmamak. Çok medeni bir kusur...
Reklam
Aşk iyi güzel de, dostluk çok daha yüce bir şey. Doğrusunu isterseniz, bence bu dünyada vefalı bir dost kadar soylu ve az bulunan bir şey yoktur.
" Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek...Biraz heyecan, biraz da düşecekmiş korkusu..."
Gözlerimi kapadığımda gökyüzüne bakıyorum, inanmıyorlar ama yüzünün binlercesini görüyorum
1000Kitap
İlk kez gitmiştik, Kız kulesinde “Beni ne kadar seviyorsun” diye sordu , sustum , konuşamadım , Dünyada sevgimi anlatacak kadar çay yoktu..
Sayfa 22
Alıntı
Reklam