Aleyna

Aleyna
@Aleynaobus
"Aynı saatte gelmen daha iyi olur," dedi tilki. "Örneğin sen öğleden sonra dörtte geleceksen, ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Mutluluğum her dakika artar.Saat dörtte artık sevinçten ve meraktan deli gibi olurum.Ne kadar mutlu olduğumu görmüş olursun.Ama Herhangi bir zamanda gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşın ilerledikçe kimseyle uğraşasın gelmiyor, kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun
"Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum"
Şiir
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir veyahut "umut"da.