Amine Öztürk

Amine Öztürk
@Amineeeeee
Kitaplar iyi ki varlar
En karanlık an , şafak sökmeden önceki andır. Her zaman şimdi de yaşamayı bilirsen , mutlu bir insan olursun. Çünkü hayat , yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ ‘ İnsan sevince, ‘ diye düşündü, ‘ nesneler daha çok anlam kazanıyor."

Amine Öztürk

, bir kitap okudu
8/10
·163 syf.·
2019 12. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
Sonra bir zaman gelir, insan değişir ve her şeyi bambaşka görmeye başlar.
“ Saadet , hayatı olduğu gibi kabul etmektir . “