Ama burada yeni bir hikaye başlıyor: Bir insanın yavaş yavaş yenilenmesinin, giderek yeniden doğmasının, bir dünyadan başka bir dünyaya geçişinin, o güne kadar hiç bilmediği yeni bir gerçekle tanışmasının hikayesi...
Kader, hayatımızın önceden çizilmiş olması demek değildir. Bu sebepten, 'ne yapalım kaderimiz böyle' deyip boyun eğmek cehalet göstergesidir. Kader yolun tamamını değil, sadece yol ayrımlarını verir. Güzergah bellidir ama tüm dönemeç ve sapaklar yolcuya aittir. Öyleyse ne hayatına hakimsin, ne de hayatında çaresizsin." (Hayatın içinde her an yeni bir seçimle yeniden doğabileceğimizi vurgular.)