Uzun Beyaz Bulut...
Adı ve konusu ilgi çekici ancak içeriği çok da mutlu etmeyen roman.
Kitaba başlarken herhangi bir beklentim yoktu ancak konu "Gelibolu" olunca ayrı bir hassasiyeti oluşuyor insanın. Kurgu güzel, farklı ve merak uyandırıyor ancak bu bir aşk romanı mı, tarihi bir roman mı, yoksa Beyaz Hala portresi mi belli değil. Beyaz Hala o kadar övülmüş ki artık bir yerden sonra itici gelmeye başladı. Özellikle anne ve babası ile olan ilişkisinde annesine ve babasına bakış açısı beni rahatsız etti. Bazı gözlemlerin ve tasvirlerin içten olması için uğraşıldığı belli ancak bu doğallıktan uzak olmasına sebep olmuş. Genel olarak çok sevdiğim bir kitap olmadı. Hikâyenin bittiği yerde Viki ve Ali Osman arasındaki konuşmalar başladı bunlar da fazlasıyla sıkıcıydı.
Midemin üzerinde burada bıçak yarası almış gibi somut bir acı hissediyorum. Acı bir gün geçecek, biliyorum ama yaramı kapatmak için atılan dikişin izini hayatım boyunca taşıyacağım.