"Hiçbir şey"

"Hiçbir şey"
@Arya_27
Öğrenci
Üniversite
Ankara
Ankara
16 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Rahatsınız. Hem ne kolay rahatlıyorsunuz. İçinizde boşluklar yok. Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 39 - YKY·Kitabı okudu
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle Hayır, insanları sevmiyorum efendimiz
Sayfa 51
Şiir
Allah'ım bize, "İnşallah olur" diye dua edip hayalini kurduğumuz şeylerin , "çok şükür oldu " sevincini yaşat…
Zannediyorsun ki biraz yanıp çıkacaksın !
Sayfa 56
Görmüyor musun, bir örümceğin ağıyla düşmanları uzaklaştıran, bir asa ile denizi ikiye ayıran, kuşlar ile bir fili yenebilen bir Allah'a samimi dua ettikten sonra nasıl olur da nasibini buldurmaz?