Birinin sana ihtiyacı olduğunu bilmenin insana bir tür güç bahşettiğini düşündüm. Bunun kemiklerimi güçlendirdiğini, kanımı koyulaştırdığını hissediyordum. Kendimi, tanıdığım herkesten daha büyük ve daha akıllı hissediyordum. İstediğim her şeyi ama her şeyi yapabilirdim.
Bir süredir kendimi bir şeyleri farkında ama onların tam olarak tanımlayamamak ve istediğim doğrultuda değiştirememekten yana sıkıntı içinde buluyordum. Bazı sorunların farkında olmak güzel ama tam olarak tanımlayamamak ve üzerinde nasıl durman gerektiğini bilememek daha çok yorup yıpratıyor. Bu kitapta aradığım bir çoğu cevabı buldum. İlk başta okumak işkence gibiydi ama sonra birden bire her sayfa sanki bir seansa dönüştü. Kitabı bitirdiğimde kendimi gerçekten olgunlaşmış ve daha donanımlı biri gibi hissettim. Beni tanımayan birinin tavsiye olarak elime tutuşturması üzerine almıştım. İyi ki almışım. Kitabın hayatıma dokunduğunu hissediyorum ama o kadar tadı damağımda kaldı ki, keşke benzeri kitaplarım olsa da okusam.