İnsanlar ikiye ayrılıyor. Tanrılar ve şeytanlar. Kimisi tanrı gibi yargı dağıtıyor kimi şeytan gibi acıtıyor, kandırıyor, zarar veriyor. Her şey oluyoruz da insan olamıyoruz.
İnsan üretmeden tüketen tek yaratıktır. Süt vermez, yumurta yumurtlamaz, sabanı çekecek gücü yoktur, tavşan yakalayacak kadar hızlı koşamaz. Gene de tüm hayvanların efendisidir.