Nursel...

"Hikayenin sonunda hepimiz toprak sahibi olacağız."
Din
Reklam
Yeterli miktarda mutluluk yok sanki birinin gözü ötekinin gülüşünün solmasını bekliyor. Oysa Turgut Uyar ne demişti ; İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım... 36. Yılında sevgiyle...
Şiir
" Duanız olmasa ne ehemmiyetiniz var ?"
Din
" hep kendimi dünyanın en garip insanı olarak düşünürdüm. fakat sonra, dünyada ne kadar çok insan olduğunu düşünmeye başladım. bu kadar çok insan arasında elbet benim gibi biri olmalıydı, kendini benzer yönlerden tuhaf ve kusurlu hisseden. sonra onu hayal etmeye başladım. bir yerlerde oturmuş onun da beni düşünüyor olduğunu hayal ettim. yani eğer bir yerlerdeysen ve bunu okuyorsan ve bunu biliyorsan, evet, bu doğru ben buradayım ve en az senin kadar garibim." Frida Kahlo
Edebiyat
"halkın sessiz bitmez tükenmez sabırla dolu bir kederi vardır. bu keder kabuğuna çekilmiştir hiç sesi çıkmaz. bir de gözyaşlarıyla taşan sonra da kendini kapıp koyveren bir kader vardır. bu hâl en çok kadınlarda görülür. ama bu da sessiz kederden daha hafif değildir. sızlanmanın doyurucu yanı içteki acıyı deşip taşırmaktan ibarettir. böyle bir keder avunma da istemez. çaresizlik onun besinidir. sızlanmalar kanayan yarayı büsbütün azdırmak ihtiyacından başka şey değildir."
Edebiyat
Reklam