Ömür boyu, ölene kadar, ezelden ebede, insan kavrayışı ve anlayışının ötesindeki o dünyaya ulaşacağım ana kadar,onun o uğursuz izleri hayatıma hep zehir akıtacak."Zehir" diye yazdım ama aslında onun bıraktığı izi her zaman bağrımda taşıdığımı ve taşıyacağımı söylemeye çalışıyorum.
Bana inanmış ve ya inanmamış,başkalarının hiçbir önemi yok benim gözümde.Lakin tek korkum,henüz kendimi tanıyamadan,yarın bir gün birdenbire ölüvermek..