Avenoir

Avenoir
@Aven0ir
Göylərdə dənizdən danışırlar..
Ruh Hastasıymışım
Birkaç senedir düşüncelerimin kendimden başka amacı yok;yalnız kendimi sorguya çekiyor ve inceliyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Heyecanı anında dağıldı.Sadece gözlerinde ve ağzının kenarında bir parça alay kaldı geriye. Kendi kendiyle alay.
Ah, en kötüsü ne biliyor musun,hayatta hiçbir şey artık tam bir düzene kavuşamayacak.Her şey böyle ortalıkta yayılıp duracak. "Başka türlü ortalığı toplamanın ne anlamı olurdu ki?Ne tuhaf şeyler için kaygılanıyorsun!"
Bu alçak dünyada ya onun aşkını istiyordum, ya da hiç kimseninkini istemiyordum.
Sadece gölgem için yazıyorum;gaz lambasının duvara yansıttığı gölgem için. Kendimi ona tanıtmam gerekiyor..