Ayaz

Ayaz
@Ayaz___
Burada konuşmalar yükselmez. Sadece içe düşer.
İnsan her şeyden önce yalnız kalmayı öğrenmeli. Çünkü insan en çok, etrafındakilerin çiğliklerini izlerken yoruluyor.
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızlık, çevrenizde kimsenin olmaması anlamına gelmez; sizin, artık kimsenin yanında olamayacak kadar kendinizle dolmuş olmanızdır.
İnsan ve Duygular
Dünyayla aramdaki yegane gerçek bağ, onun bana bütünüyle yabancı olmasıdır.
İnsan ve Duygular
Beni anlamıyorlardı. Zaten anlamalarını da istemiyordum. İnsanların beni anlaması, içimdeki sessiz odayı kirletirdi.
İnsan ve Duygular
Aşık olmak, ötekini sahiplenme arzusu olamaz. Dünyanın sıradan akışına karşı, iki kişinin kendi aralarında kurduğu gizli, maskesiz ve sessiz suç ortaklığı dilidir.
Aşk