Ayşegül

Ayşegül
@Aysegulsertt
Öğr. Çocuk Gelişimi Uzm.
Lisans
6 Haziran 2002
25 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Nemize yarayacak mal mülk, tadını çıkaracak güzel çağımız geçtikten sonra.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O iyi insanlar,o güzel atlara binip çekip gittiler.Demirin tuncuna , insanın piçine kaldık...
İstemeden varım ve istemeden öleceğim. Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum.
Düşünce
Geçmez dediğin günlerin kaçıncı yarınındasın ?
Hayat
Dayanılmaz acılar çekiyorum kimi zaman ve uzakta bir ışıkçığım yok… Kendim için bir şey beklediğim yok artık, insanları da sevmiyorum… Çoktandır sevmiyorum hiç kimseyi. Anton Çehov