Tanrı'nın olup olmadığını bilebilir, öğrenebilir miyiz? Kimin elinde bu? Kimileri var, kimileri yok, diyor.Ben senin varlığına,düşüncelerimdeki varlığına inanmak istiyorum.Sana dualarımla seslendiğim zaman aslında senin aracılığınla kendime seslenmiş oluyorum,böyle saatlerde sanki benim yerime sen düşünüyormuşsun gibi düşüncelere kapılıyorum.
Hayatın kendi başına bir anlamı yoktur.
Hayat bir anlam oluşturma fırsatıdır.
Anlamın keşfedilmesi değil,oluşturulması gerekir.Anlamı ancak onu oluşturursan bulursun.Orda, bir çalının arasında durmuyor. Yani sağına, soluna bakınca ,biraz arayınca bulamassın.
O oluşturulacak bir şiir, söylenilecek bir şarkı ,edilecek bir dansdır. O senin kendinle münasibetine hasdır.
OSHO