-Hayat bu, hayat, der; kimi ölür, kimi doğar, kimi evlenir.
Biz de boyuna yaşlanıyoruz.
Değil yıllar, günler bile birbirine benzemiyor.
Ne iştir bu.
Keşke bugün tıpkı dün gibi, dün de tıpkı yarın olsa,
Ne güzel olurdu...
Insan düşündükçe kötü oluyor...
Kuru ve sabit gözlerin arkasında nasıl bir ateşin yandığını; yavaşça kalkıp inen göğsün içinde nelerin kaynadığı bilinmediği için, insan mütemadi bir ürkeklik ve tereddüt içinden üzülür...