#Ağlayıp da yeme kendini.
# Ölüme dayanamadığı için geri gelmiş tek kişi yok ki! Belki de çok hoş ölüm; belki hayattan daha hoş.
#İnsanın artık kendi varlığını duymaması , cenette olmak adeta.
Birinin yaşamını, diğerinin ölümünü ele alıyorsunuz, seçkin bir eyleminden ötürü yücelmiş insanların adlarını duyduğunuzda, yabancılarla karşılaşınca havlayan köpekler gibi havlıyorsunuz , zira kimsenin iyi görünmemesinin sizin için yararlı olduğunu düşünüyorsunuz,başkasının erdemi sizin tüm kusurlarınızı ayıplama anlamı taşıyor.