A

#Ağlayıp da yeme kendini. # Ölüme dayanamadığı için geri gelmiş tek kişi yok ki! Belki de çok hoş ölüm; belki hayattan daha hoş. #İnsanın artık kendi varlığını duymaması , cenette olmak adeta.
Reklam
#Devran Dönüyor, bir daha genç olamayacağız biz de. # Bir zamanlar yaşadığım hayat nerede?
''Bizi birleştiren şeyler ayıran şeylerden daha fazladır. Hepimiz kardeşiz. ''
Birinin yaşamını, diğerinin ölümünü ele alıyorsunuz, seçkin bir eyleminden ötürü yücelmiş insanların adlarını duyduğunuzda, yabancılarla karşılaşınca havlayan köpekler gibi havlıyorsunuz , zira kimsenin iyi görünmemesinin sizin için yararlı olduğunu düşünüyorsunuz,başkasının erdemi sizin tüm kusurlarınızı ayıplama anlamı taşıyor.
Sayfa 26·Kitabı okudu
"Başka dünyanın güneşi bana farklı mı gözükür?"
Bilim