Ne olursa olsun kadın konuşmuştu. Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir. İşte buna seviniyordu.
İnsanların günahlarını düşünmeyin çünkü onların Rabbi değilsiniz. Siz kendi günahlarınızı düşünün çünkü kulsunuz. Belaya uğramışlarsa merhamet ediniz. Ve aynı belayla imtihan olunmadığınız için Rabbinize şükür ediniz.
~İmam Malik (r.a)