Azrim reno

Azrim reno
@Azrim40
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok , beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik.
Azrim reno
Bilgisi kalbine islemediyse, kuru kuru bilgi neye yarar?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sana bir milyon sene ömür ve dünya saltanatı verilmesini fakat sonra ademe ve hiçliğe düşmesini mi istersin? Yoksa bâki fakat âdi ve meşakkatli bir vücudu mu istersin?” dedim. Baktım, ikincisini arzulayıp birincisinden “Âh!” çekti. “Cehennem de olsa beka isterim.” dedi.
1000Kitap
Azrim reno
Günümüz dünyasında bile bazı insanlar çektiği acılara dayanamayıp ölmeyi yeğlerken, bu cümle pek olmamış.
Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir. Ne bir şey ilave etmeli,ne de ondan bir şey eksiltmeli.
Azrim reno
eksiltmemek lazım doğru :)
İnsan bildiğini sever, bilmediğine karşı ise ihtiyatlı ve mesafeli olur.
Azrim reno
bilmesi için tanıması gerekir o zaman