📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umutlarım korkularımdan fazla benim. En olmadı rujumu sürer savaşa giderim. Korktuğum her şeyi yener geri gelirim. Ekmeğimi belki bir insan verir ama ben aslında Yaradandan aldığımı bilirim. Çalıştığım için benim olana başkası göz dikerse üstüne basar geçerim. Su gibiyim. Boğacak kadar güçlü, sevecek kadar derinim. Önüme çıkanı yoluma katar ben devam ederim. Bazı kadınlar ateşten korkar, bazıları ateş olup yakar. Bazı kadınlar ise su olur gittiği yolu tertemiz yapar. Ben arkadan gelenleri düşündüğüm için kendi yolumu tertemiz yaparım. İhtiyacım olduğu söylenen kahramanı sulu götürür susuz getiririm. En büyük kahramanıma ise her sabah aynada göz kırpmayı borç bilirim. Kim benden giderse gitsin ben kendimi hiç terk etmeyeceğim. Hiç bahis oynamam aslında ama kendim üzerine her türlü iddiaya girerim. Çünkü ben kaybettikleriyle bile her zaman kazandığına inanan, aynı sizin gibi KADININ DİBİYİM.
Sonra neden sevinçler değil de acılar gidip gidip geçmişten karşılık bulur kendine? Ve neden insan, ne kadar acı geçerse geçsin, çocukluğunu okşar durur yaşlandıkça? Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki ışık insanın içinde yanmıyorsa yüzüne vurmuyor.