📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok iyi bir kitaptı sonuyla alakalı çok az bir spoiler almıştım ama yinede beklenmedik ve şaşırtıcıydı .Zülfi Livaneli'nin dili sade fakat çok etkileyiciydi.İnsan psikolojisine dair sorgulamalar içeriyor.Çok iyi bir kitaptı bence cinayet,aşk,sırlar ve kimlik gibi temaları birleştirilmiş şaşırtıcı ve sürükleyici bir kurguya sahipti.
Biraz garip bir kiraptı ama güzeldi sonu beklediğim bir şeydi o yüzden çok şaşırmadım ,bir yandan haklı bir yandan biraz fazlaymış gibi geldi.Bence 7 veya 7,5 luk bir kitaptı.
Bir tık çerezler bir kitaptı ama bazı hikayelerde verdiği mesaj güzeldi ve bence o avm hikayesi gibi hikayeler gerçek hayatı yansıtıyordu, insanlar güçlünün zayıfı ezmesini normal birşey gibi karşılıyor genellikle.Ama genede puanlasam 7,5 verirdim gibi.