Mutluluk denen şey bu olmalı dedi Necip.
Başımıza neler geleceğini gazetelere önce biz yazsaydık ve sonra yazdığımız güzel şeyleri hayretle yaşasaydık, kendi hayatımızın şairleri olurduk.
Ölümü göze almakla elde etmek istediğimiz bir şey vardı bizim de, savaşırken.. savaştan sonra baktık ki, onlar için savaşmamışız. Düpedüz aldatılmışız. İşte insanın zoruna giden bu oluyor.