Uğur .T

Uğur .T
@Banaozelsinn
BesiktAŞK
E-ticaret
AÖF
Kocaeli
Kastamonu, 15 Mart
80 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Ne yapmak lazım ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Huzur
O gün büsbütün güzeldi. Hiç yaşamamış şeyler gibi güzeldi. Hayatın eşiğinde,düşüncenin eşiğinde son bir defa gördüğümüz şeyler gibi güzeldi...
‘’ Kişinin kendisini yargılaması, başkasını yargılamasından çok daha zordur. Eğer kendini doğru bir biçimde yargılamayı başarırsan, gerçek bir bilgesin demektir. ‘’
Tutunamayanlar
‘’ Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum. ‘’
Milenaya mektuplar
‘’ Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi? ‘’
Kitap Alıntısı