Baran

Baran
@Barank21
Tamamen hayal ürünüdür...
En iyisi düşünmekti. Kaçmak. Kendi içine kaçmak. Fakat bir içim varmıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey bir yığın ihtiyaç azap ve korku idi
Edebiyat
Reklam
İnsanı insan yapan haklı kavgasıdır. Yaşar Kemal
Edebiyat
Zor olan acının şiddeti değil sürekliliği..
Edebiyat
"-Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu Namussuz bir çağ bu biliyorsun."
Edebiyat
Daha kötüsünü yaptım Na'aptım biliyor musunuz... Tuttum insanları sevdim
Edebiyat