Bırak kaderde ne yazılmıştır diye düşünmeyi,dilediğini yap
Kader bir iş yaptığın da içini ferah tut
Ne üzül ne de sevin herhangi bir şeye
Çünkü kalıcı değildir hiç birşey.
öldükten sonra insanların bir yerde buluştuklarını söyleyenlere inanmak isterdim. Yaşarken ne sıkıcı ve soluk insanlarla birlikte geçiriyoruz ömrümüzü.
Hiç olmazsa öldükten sonra aralarında bulunmaktan zevk alacağımız insanlarla yaşasaydık.