Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
Ne bileyim, bu kitabı okumayan kitap okuyorum demesin betimlemeler ve anlatım sizi kitabın bir parçası haline getirir. Duyguların esintisinde ruhunuzu gezerken hissedersiniz o loş sokaklarda….