Nuri Pakdil, “kendini bil” yerine “kendinle tanış” der. Tanışmak, tanış olmak belki de kendini bilmenin bir üst basamağıdır. “Bilme”de bir eylem söz konusu değildir. Oysa tanışmak, tanış olmak, içinde eylemi de barındırır. Ortak hareket etmeyi, birlikte yürümeyi, tanışmanın gereğini yerine getirmeyi…