Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur

Bihter Saatçi

Bihter Saatçi
@Bihter_Saatci
Fantastik kurguya tutkun bir Kuyutormanlı. Arkadaşlarıyla yazdığı hikayeler yetmeyince kendi dünyasını mürekkeple buluşturabilmiş şanslı bir hayalperest. Mühür Kıran ve Ay Tutulması kitaplarının yazarı.
Mucizeler ve Aşk
Elleriyle adamınkileri yakalayan genç kadının dudaklarında buruk bir tebessüm gezindi. “Âşık olduğun kadının mucizesi olma fırsatın olsa şansını denemez miydin?”
Sayfa 354 - Profil Kitap, TeenaKitabı okudu
Reklam
Masallar ve Gerçekler
“Masalların yaşı yoktur çocuk. Dikkatli dinlersen her birinde gizlenmiş gerçeklerden bir parça bulabilirsin.”
Sayfa 285 - Otantik KitapKitabı okudu
Kadınlar ve kurmaca
Tek yapabileceğim küçük bir konudaki fikrimi iletmektir: Bir kadının kurmaca yazabilmek için paraya ve kendine ait bir odaya ihtiyacı vardır - bu da göreceğiniz gibi kadının gerçek doğası ile kurmacanın gerçek doğasına dair büyük bir meseleyi çözümsüz bırakıyor. Bu iki soruya yanıt bulma görevinden kaçındım - kadınlar ve kurmaca en azından benim nazarımda henüz çözülmemiş sorunlardır.
Sayfa 10 - can yayınları

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Karşılaşma
Kişi geçmişine tesadüf ettiğinde panikliyorsa kaçışlarının sürüyor oluşundandır. Aksi takdirde ilk tepki umarsızlıktır. Ortada yüzleşme gerektiren kaygıları da varsa adına yabancılaşabilir. Ortamdan uzaklaşıp başka taraflara bakıp, çalmayan telefonlara cevap verebilir. Karşımda bir başkası olsa, bunların hepsini aynı anda yapıyor olurdum.
eksik parça yayınlarıKitabı okudu
Kader
Andramlı kadın saygı duyulacak kadar inatçı ve cesurdu. Önünde uzanan manzaraya bile zarif çenesini kaldırmış, meydan okurcasına bakıyordu. Ryntar esefle başını salladı. Tüm uğraşlarının sonunda genç kadının vardığı nokta yine burası olmuştu. Belki de kaderimiz çoktan çizilmiştir ve ne yaparsak yapalım değiştirmemiz imkânsızdır, diye düşündü. Belki de kaderin ısrarcı bir şekilde genç kadını karşısına çıkarıp durmasının bir nedeni vardı? Ryntar’ın gözleri bir kez daha balkona doğru döndüğünde boş olduğunu gördü. Belki de hiçbir şeyin anlamı yoktu.
Sayfa 97 - Profil KitapKitabı okudu
Reklam
“Tüm hayatınız bu tünellerde mi geçti?” Genç kadının sorusundaki saflık Nolan’ı güldürdü. Sırıtarak, tüm dikkatini önünde uzanan manzaraya vermiş görünen kadının yüzünü görebilmek için eğilirken tatlı bir tınıyla mırıldandı. “Kim olduğumuz hakkında en ufak bir fikrin yok öyle değil mi?”
Sayfa 94 - Profil KitapKitabı okudu
Gecesi Çalınmış Zamanın İnsanları
Masaldaki her sözcüğün değerli, içinde giz taşıyan, anlamamız için bize ipucu veren sır olduğunu bilmek istemiyor gecesi çalınmış zamanın insanları.
Sayfa 7 - Karakum YayıneviKitabı okudu
İnsan Gerçeği
Yeryüzündeki en büyük lütuf, insan zihninin çevresinde bulunan her şeyle bağlantı kurma konusundaki yetersizliğidir bence. Sonsuzluğun kara denizlerinin ortasında yer alan, dingin bir cehalet adasında yaşıyoruz ve çok uzaklara yolculuk etmek bize göre değil.
Sayfa 115 - İthaki YayınlarıKitabı okudu
Özgürlük
Barva, gardiyanın yolundan çekilmesi üzerine, beklemeden kapının kanatlarını tutan kalasa yöneldi. Ancak Moita'nın yardımıyla ağır ahşabı yerinden kaldırdıklarında kanatlar hafif bir gıcırtıyla aralandı. Onları izlerken Uli'nin solukları ağırlaştı. Bu ne yüzüne çarpan sıcak yaz esintisiyle ne de geride bıraktığı yaralı Durwa ya da Kresti ile ilgiliydi. Sadece, uzun zaman sonra özgür olarak aldığı ilk nefes ciğerlerini yakıyordu.
Sayfa 51 - Profil KitapKitabı okudu
Korku
Durwa'nın onu göndermek için bu kadar kararlı olduğunu görmek, gerilere ittiği tüm korkularını bir anda yüzeye çıkarmıştı. Yıllarca bir hücrede yaşamaya zorlandıktan sonra, şimdi de ondan gitmesi isteniyordu. Durwa onu hiç bilmediği topraklara, üstelik hiç tanımadığı insanlarla gönderiyordu. Uli, zihnini ele geçiren olasılıklar karşısında kapıya doğru geriledi. "Yapamam, artık dışarıda yaşayamam," diyen Uli yaşlı gardiyana yalvardı. "Ne olur Durwa, beni gönderme."
Sayfa 45 - Profil KitapKitabı okudu
Reklam
Daha da Güney
Artık uyuyabileceğini umarak sırtüstü uzanan Moita, bir süre sonra hücredeki sessizliği bölen şarkının bozuk nağmeleriyle gözlerini tavana açtı. Oğlan, hüzünlü bir şarkıyı kırık dökük sözlerle söylemeye başlamıştı. Sesinin güzel olmadığını düşünse de tüm hüznünü yüklediğinden şarkı ona etkileyici geliyordu. "Daha önce hiç duymamıştım," dedi adam cevap almayı beklemeden. "Güneyden," "Zaten güneydeyiz." "Daha da güneyden."
Sayfa 33 - Profil KitapKitabı okudu
Ateş
Yangının kokusunu, gece göğüne yayılan kesif duman parlak yıldızların önünü kaplamadan çok daha önce almıştık. Adımlarımızın hızını arttırırken, biliyorduk ki ormanın sık dokusu üzerinde yükselen kızıllık yeni söken şafağın müjdecisi değil karşılaşacağımız büyük yıkımın habercisiydi.
Sayfa 225 - Profil KitapKitabı okudu
Hesaplaşmalar
Kötünün kötüsü nedir? Bir insanın hiçbir zaman sahip olamadıkları mı daha çok canını acıtır, yoksa sahip olup kaybettikleri mi?
Sayfa 259 - Profil KitapKitabı okudu
giriş
Andram topraklarının kalbi, Ay şehri Getsu. Onu, kalabalık akşam pazarına tepeden bakan Telveci'nin terasından, iki yanına tezgâhlar dizilmiş yoldan gelip geçen kalabalığı izlerken görmüştüm. Güneşten yer yer sararmış, kuzeylilere has kumral saçları ve beyaz teniyle, esmer güneylilerin arasından kolaylıkla sıyrılıyordu. Kahvenin acı bir tonundaki deri yelek ve pantolonunu, kar beyazı bir gömlek ve yine kahverengi, diz boyu uzun çizmelerle tamamlamıştı. Kıyafetleri tam üstüne göre dikilmiş olmasına rağmen akıcı hareketleri yeterince rahat olduklarının işaretini veriyordu. Arada sırada tezgâhların önünde durup, eline aldığı bir eşya hakkında sohbet edişini izlerken onunla ilgili aklımdan geçen ilk kelime ‘güzel’ di. Telveli içmek için yukarı çıktığında gözümde sıradan bir müşteriye dönüşen kadın, fincanını okutmak istediği an artık potansiyel bir avdı. Konuşmaya başladığımızda ise avın ben olduğunu anlamış ve o güzel kadının sonum olacağını sanmıştım. Yanılmışım...
Sayfa 9 - Profil KitapKitabı okudu
Arka Kapak Alıntısı
Kayıp Bir Tanrı. Evrenin Sırlarını Gizleyen Bir Kütüphane. İnsanlığını Yitirdiğini Fark Edemeyecek Kadar Meşgul Bir Kadın.